Pages

Monday, January 23, 2012

H&M.

Perjantaina kävin työpäivän ratoksi lämmittelemässä henkkamaukalla ja ostin samalla ekat kynsilakkani kyseisestä kaupasta.


Matkaan lähti (tätä sinisten lakkojen käytön vähentämistä helpottamaan..) kirkkaansininen Blue My Mind, vaalea harmahtavan sininen shimmerlakka Peppermint Fusion sekä violetti Beauty Bandit. Värit ovat kuvissa taas aika tehokkaasti väärät, mutta en saanut niitä yhtään paremmaksi - ja kuvatkin on otettu ihan oikeassa päivänvalossa. Kiekolle swatchatessa ainakin vaikuttivat kaikki kivoilta ja peittäviltä :3


I bought my first H&M polishes on Friday - bright blue Blue My Mind, lighter blue shimmer with a hint of grey Peppermint Fusion and purple Beauty Bandit. Unfortunately the colours don't look very accurate in the picture but I couldn't get it any better :(

7 comments:

  1. Upeat sävyt :)


    http://fashionbeautymylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mulla ei paljoa ole kokemusta H&M:n lakoista, mutta ne mitä olen kokeillut, on olleet ihan loistavia... Tuota Peppermint Fusionia katselin kaupassa sillä silmällä viikko sitten mutta päätin, että en saa tuhlata nyt rahoja kynsilakkoihin (+ jonot oli ihan kipeät kassoille täällä vasta alkaneiden alennusmyyntien takia) joten en jaksanut yhden lakan takia jonottaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä olen lukenut niin paljon hyvää H&M lakoista, että pakko oli päästä itsekin kokeilemaan! Tuota Peppermint Fusionin nimeä en kyllä ihan ymmärrä, kun ei se minusta ole sellainen piparminttuinen sävy, vaikka se nätti lakka onkin.

      Mun oli päästävä jonnekin sisälle lämmittelemään kesken työpäivän kun ulkona oli "riittävästi" pakkasta, ja H&M oli ehkä ainoa kauppa, jonka ovesta mahtui noiden tuplakokoisten lastenrattaiden kanssa sisään.. Voin siis hyvin selittää, että mun oli "ihan pakko" mennä sinne hypistelemään niitä lakkoja... (ja sit ei kehtaa lähteä pois ostamatta jotain) :D

      Delete
  3. Those colours are so beautiful!! :D

    ReplyDelete
  4. Kiitos kommenteista! :)

    Thanks for the comments! :)

    ReplyDelete
  5. Mulla olisi blogissani sulle tunnustus :)

    http://riaaskartelee.blogspot.com/2012/01/tunnustuksen-sain.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...